IBN
Закрыть

Rezultatele Căutării

Afisarea articolelor 1-3(5) pentru indicele czu "372.851+004"
Abordări inter/transdisciplinare în cadrul orelor de matematică şi informatica
CZU : 372.851+004
Cimbir Cornelia, Platon Marcela
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM
Vol.1. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-76-356-1..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Instrumente didactice online - parte componentă a integrării TIC la instruirea matematicii în liceu
CZU : 372.851+004:373.5
Druţa Rodica
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 3(29) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aspectul psihologic al caracteristicilor specifice instruirii matematicii în liceu
CZU : 372.851+004
Druţa Rodica
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 4(26) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Современные информационные технологии в процессе обучения математике
CZU : 372.851+004
Лупашку Светлана
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 2(20) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Abordări interdisciplinare la studierea ”Teoriei grafurilor”
CZU : 372.851+004
Chiriac Liubomir, Lupașco Natalia, Mihălache Lilia, Bostan Marina
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor DidacticeDidactica științelor exacte
Vol. 5. 2021. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-324-0.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 5 of 5