Articolul precedent |
Articolul urmator |
729 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-28 21:35 |
SM ISO690:2012 CHIRDEACHIN, Alexei, BABÂRĂ, Nicanor. Particularități fonostatistice și glotodidactice ale structurilor fonetice compuse în limbile englez englez engleză, germană și franceză. In: Anatol Ciobanu – omul cetăţii limba română. În memoriam: 85 de ani de la naştere: În memoriam: 85 de ani de la naştere, 17 mai 2019, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, pp. 356-360. ISBN 978-9975-149-05-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Anatol Ciobanu – omul cetăţii limba română. În memoriam: 85 de ani de la naştere 2019 | ||||||
Simpozionul "Anatol Ciobanu – omul cetăţii limba română" Chişinău, Moldova, 17 mai 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 356-360 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Una dintre metodele aplicate în cercetări lingvistice este cea cantitativă sau statistică. Date cantitative / statistice despre diferite unități de limbă sunt importante pentru cercetări în fonostatistica limbilor, deoarece constituie punctul de plecare pentru cercetări asupra ocurenței / frecvenței unităților fonetico-fonologice în baza textelor și a dictionarelor. Pentru eficientizarea predării unei limbi străine în general și a pronunției acesteia cu unități fonetico-fonologice aferente, este necesar să se efectueze cercetari cantitative asupra unităților de limbă din cadrul compartimentului respective de limbă sub aspectul lingvistic și sub cel glotodidactic, începându-se cu stabilirea ocurenței / frecvenței acestora la nivel de inventar, deoarece aceasta oferă posibilități de rezolvare a unei serii de probleme în lingvistică și didactica limbilor. În această ordine de idei, în articol se examinează particularități fonostatistice și glotodidactice ale structurilor fonetice compuse în limbile engleză, germană și franceză. |
||||||
Cuvinte-cheie fonostatistică, structuri fonetice compuse, cercetări cantitative, pronunţie, didactica limbilor, phonostatistics, comlexphoneticstructures, quantitativeresearch, pronunciation, languageteaching |
||||||
|