Articolul precedent |
Articolul urmator |
802 52 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-03 08:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.012 (40) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4063) |
SM ISO690:2012 DORONIN, Natalia. Teoriile științifice ale învățării reflexive în pedagogia interactive. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 267-269. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.012 | ||||||
Pag. 267-269 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pedagogia interactivă centrată pe educat, promovează un model de instruire reflexiv-interactiv, care încurajează reflecția interioară, evidențiază libertatea intelectuală, autonomia, autoaprecierea, automonitorizarea, interacțiunea psihosocială, cooperarea de grup, experiențele proprii ale studentului Educația se bazează pe teorii științifice moderne. Constructivismul este cea mai importantă teorie a învățării reflexive, alături de socioconstructivism, teoria cognitivă, social-cognitivă și gestaltistă care susțin că metacogniţia joacă un rol important în achiziţia cunoştinţelor, proces facilitat de profesor. |
||||||
Cuvinte-cheie Învățare (Î), teorii științifice, metacogniția (M) |
||||||
|