Articolul precedent |
Articolul urmator |
792 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-17 15:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.857 (37) |
Educație (14652) |
SM ISO690:2012 PRUNICI, Elena. Tehnologii de stimulare a motivației elevilor pentru studierea biologiei. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor naturii, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 153-158. ISBN 978-9975-76-304-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.857 | ||||||
Pag. 153-158 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cercetarea realizată reprezintă o încercare de a oferi metode alternative, referitoare la procesul de predare/învățare a biologiei în școală, prin implementarea tehnicilor motivaționale, astfel încât, elevul să poată corespunde exigențelor societății, prin creativitate, puterea de a gestiona eficient raporturile dintre continuitate și schimbare. Aplicarea acestor metode în procesul de predare –învățare a oferit elevilor posibilitatea de a-și dezvolta competențele pentru a ști ce doresc să cunoască, de unde să obțină ceea ce-și doresc și cum să gestioneze informațiile obținute, pentru a deține un control permanent asupra avalanșei informaționale. Implementarea acestora poate facilita receptarea, ințelegerea, fixarea și consolidarea mult mai durabilă a cunoștințelor elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, forme ale motivației, atitudini, interese |
||||||
|