Conceptualizarea stabilităţii emoţionale a cadrelor didactice din învăţământul primar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
830 57
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-26 08:58
SM ISO690:2012
CERLAT, Raisa. Conceptualizarea stabilităţii emoţionale a cadrelor didactice din învăţământul primar. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne : conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 2-a. , pp. 290-294. ISBN 978-9975-48-068-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 2-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Conceptualizarea stabilităţii emoţionale a cadrelor didactice din învăţământul primar


Pag. 290-294

Cerlat Raisa
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2020


Rezumat

La stabilité émotionnelle est l'une des plus importantes qualités professionnelles des enseignants. Cela contribue à maintenir l'activisme et la capacité de travail et nous aide à interagir efficacement avec les élèves et les collègues. Une personne émotionnellement stable à une très bonne condition physique et mentale, et le travail effectué l’apporte de satisfaction professionnelle. La stabilité émotionnelle contribue à prévenir l'épuisement professionnel.