Utilizarea tehnologiilor informaționale la lecțiile de geografie. Aplicația Kahoot
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
776 44
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-27 17:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.891:004 (6)
Educație (14745)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4262)
SM ISO690:2012
MOTRUC, Ala, PUŢUNTICĂ, Anatolie. Utilizarea tehnologiilor informaționale la lecțiile de geografie. Aplicația Kahoot. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor naturii, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 69-72. ISBN 978-9975-76-304-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2020
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020

Utilizarea tehnologiilor informaționale la lecțiile de geografie. Aplicația Kahoot

CZU: 372.891:004

Pag. 69-72

Motruc Ala1, Puţuntică Anatolie2
 
1 Liceul Teoretic „Gaudeamus“, Chişinău,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2020


Rezumat

 Acest articol scoate în evidență avantajele și eficiența utilizării TIC la lecțiile de geografie. Astfel, computerul este folosit în procesul educațional pentru a concentra dobândirea de cunoștințe și forme de abilități care să permită elevilor să se adapteze la o societate în continuă evoluție. Prin aplicarea tehnologiilor TIC elevii pot vizualiza și înțelege mult mai ușor diverse procese și fenomene ce au loc în natură, dar și participa activ în cadrul lecției. Complexitatea și cerințele inovatoare ale secolului al XXI-lea sugerează necesitatea aplicării unor noi activități educaționale, tehnologizate, care să transforme mediul școlar într-un mediu mult mai prietenos de învățare pentru elev.