Articolul precedent |
Articolul urmator |
538 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-02 18:04 |
SM ISO690:2012 GLAVAN, Aurelia. Starea funcţiilor cognitive şi executive la elevii claselor primare cu ADHD. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne : conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 2-a. , pp. 255-259. ISBN 978-9975-48-068-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 2-a. , 2014 |
||||||
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 255-259 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This paper presents the facts on the development of cognitive and executive functions in primary school pupils with ADHD. |
||||||
|