Starea funcţiilor cognitive şi executive la elevii claselor primare cu ADHD
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
538 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-02 18:04
SM ISO690:2012
GLAVAN, Aurelia. Starea funcţiilor cognitive şi executive la elevii claselor primare cu ADHD. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne : conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 2-a. , pp. 255-259. ISBN 978-9975-48-068-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 2-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Starea funcţiilor cognitive şi executive la elevii claselor primare cu ADHD


Pag. 255-259

Glavan Aurelia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2020


Rezumat

This paper presents the facts on the development of cognitive and executive functions in primary school pupils with ADHD.