Articolul precedent |
Articolul urmator |
931 85 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 15:04 |
SM ISO690:2012 CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena. Strategii de prevenire a agresivităţii în mediul şcolar. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi managementul educaţiei, Ed. 1, 10-11 martie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 5, pp. 38-43. ISBN 978-9975-76-233-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2018 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 1, Chişinău, Moldova, 10-11 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 38-43 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Profesorii au adesea impresia că acei elevi care au un comportament direct şi spontan sunt agresivi. Adesea, un asemenea elev este extrem de neliniştit, acţionează impulsiv, îi loveşte pe colegi fără nici un motiv aparent sau deseori cu un motiv bine întemeiat, este neascultător, vorbeşte tare, întrerupe adesea, îi tachinează şi îi provoacă pe ceilalţi, stârneşte comportamente similare în ceilalţi copii şi încearcă să-i domine. Uneori copilul este considerat agresiv în situaţii când el doar îşi exprimă furia. Actele agresive nu sunt expresia reală a mâniei, ci doar deflecţii ale adevăratelor sentimente. În acest context, vom analiza strategiile de prevenire a agresivităţii în mediul şcolar, iniţiate de profesor. |
||||||
Cuvinte-cheie agresivitate, comportament agresiv, furia, prevenirea agresivităţii, reducerea agresivităţii, surse ale agresivităţii |
||||||
|