Articolul precedent |
Articolul urmator |
764 128 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 13:09 |
SM ISO690:2012 ADĂSCĂLIŢEI, Cristian. Prevenirea dificultăţilor de adaptare în mediul şcolar. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi managementul educaţiei, Ed. 1, 10-11 martie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 5, pp. 12-17. ISBN 978-9975-76-233-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2018 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 1, Chişinău, Moldova, 10-11 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 12-17 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Având în vedere că elevul este o personalitate în interacțiune dinamică cu mediul școlar, factorii dificultăților de adaptare depind atât de elev, cât și de școala unde acesta își desfășoară activitatea. Aceste dificultăți variază de la elev la elev ca: durată, intensitate, mod de manifestare si tendințe de depășire a acestora. Dificultățile de adaptare influențează personalitatea elevului și acesta nu mai face fată cerințelor școlare, intră în conflict cu profesorii, colegii și, în sfârșit, abandonează școala. Delimitarea netă a formelor de manifestare a inadaptării este dificil de realizat, întrucât deseori acestea nu sunt exteriorizate. În acest sens, este indicat să intervenim încă înainte de manifestarea evidentă a tulburărilor adaptative. |
||||||
Cuvinte-cheie adaptare, dificultăţi de adaptare, dezadaptarea şcolară, practici de predare şi învăţare, prevenirea dificultăţilor de adaptare |
||||||
|