Articolul precedent |
Articolul urmator |
644 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-22 11:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.041:81'243 (1) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (258) |
Lingvistică. Limbi (5165) |
SM ISO690:2012 GRÎU, Natalia. Formarea/dezvoltarea autonomiei învățării elevului la limba străină în contextul noii paradigme educaționale. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor filologice, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 3, pp. 370-375. ISBN 978-9975-76-270-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2019 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.041:81'243 | ||||||
Pag. 370-375 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este abordată conceptul de „autonomie a învățării” din perspectiva racordării acestuia la sistemul integrat de competențe pe care trebuie să le achiziționeze elevul în mediul școlar. Se evidențiază particularitățile comportamentului elevului autonom, precum și conceptul de „spațiu al autonomiei”. Se elucidează rolul profesorului în formarea autonomiei învățării la elevi în cadrul unui proces educațional axat pe relația autentică de parteneriat. |
||||||
Cuvinte-cheie autonomie, autonomie a învățării, spațiul autonomiei, principiul responsabilității, liberatate, curiozitate, învăţare prin cooperare, autonomie lingvistică, curriculum, transdisciplinaritate, autonomy of learning, the space of autonomy, the principle of responsibility, freedom, curiosity, learning through cooperation, linguistic autonomy, curriculum, transdisciplinarity |
||||||
|