Articolul precedent |
Articolul urmator |
907 155 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-08 19:26 |
SM ISO690:2012 ARSENE, Igor. Relaţia profesor-elev şi efectele frustrante ale aprecierii şcolare ca fenomen al adaptării psihosociale (incuziunii). In: Personalitate şi sport: teorie, metodologie, practică", conferinţă ştiinţifico-practică : Materialele conferinţei ştiinţifico-practice, dedicate campionilor URSS, medaliaţi ai campionatelor Europei la lupte sambo şi judo Vasilii Usic, Valentin Guţu şi Vladimir Şarcanschi, 17 mai 2019, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2019, ediţia a 4-a, pp. 216-224. ISBN 978-9975-56-657-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Personalitate şi sport: teorie, metodologie, practică", conferinţă ştiinţifico-practică ediţia a 4-a, 2019 |
||||||
Conferința "Personalitate şi sport: teorie, metodologie, practică", conferinţă ştiinţifico-practică" Chişinău, Moldova, 17 mai 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 216-224 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conceptul de bază al acestui articol este studiul comparativ al relaţiei profesor-elev şi a efectelor frustrante ale aprecierii şcolare ca fenomen al adaptării psihosociale (incuziunii). Fiind un act ce ţine de sfera relaţiilor interpersonale, actul educativ, eficienţa sa, se decide pe terenul raporturilor concrete zilnice dintre profesor şi elev. În problema relaţiei profesor-elev, pe lîngă o bogată experienţă pozitivă, ce s-a acumulat în decursul anilor, se constată că uneori predomină arbitrarul, practici învechite şi prejudecăţi pe care o atitudine conservatoare le menţine. Relaţia profesor-elev reprezintă principala modalitate de mediere didactică, de ipostaziere a acesteia într-o variantă umană, subiectivă. |
||||||
Cuvinte-cheie Teacher effects, school assessments, relationship, student, frustrating, phenomenon, psychosocial adaptation(incest), profesor, efecte, aprecieri şcolare, relaţie, elev, frustrant, fenomen, adaptare psihosocială (incuziunii) |
||||||
|