Articolul precedent |
Articolul urmator |
784 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-10 13:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.4.02:82 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
Literatură (3560) |
SM ISO690:2012 OBOROCEANU, Viorica. Formarea atitudinilor la elevii claselor primare față de opera literară. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 120-125. ISBN 978-9975-76-289-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Vol. I, 2019 |
||||||
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.4.02:82 | ||||||
Pag. 120-125 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Opera literară este creată pentru a fi receptată și interpretată. În orice operă literară, fie lirică sau epică, există o organizare interioară a materialului de viaŝă prezentat de autor, fapt concretizat într-o anumită succesiune a întâmplărilor sau a tablourilor, a stărilor sufleteşti. În ideea de formare a atitudinilor faŝă de opera literară, este necesar ca subiectul ELA să se autoanalizeze, să se identifice cu personajul, să trăiască în universul cărŝii, structurându-și o idee proprie. Atitudinile intepretative trebuie să fie construite pe un suport flexibil, acceptabil de elev, ţinând cont de particularităţile de vârstă, de nivelurile de receptare a operei literare, de experienţa de lectură, de viaţă, de motivaţia faţă de produsul examinat. |
||||||
Cuvinte-cheie operă literară, subiectul ELA, receptare, interpretare, atitudini, atitudini interpretative, literary work, subject of Literary Artistic-Education, . reception, interpretation, attitudes, interpretative attitudes |
||||||
|