Articolul precedent |
Articolul urmator |
711 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-23 10:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.922.7 (95) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4036) |
Psihologie (3483) |
SM ISO690:2012 NOUR, Alexandra. Atitudinea elevului – factor important în formarea competenței de învățare. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 114-119. ISBN 978-9975-76-289-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Vol. I, 2019 |
||||||
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.922.7 | ||||||
Pag. 114-119 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Atitudinea care este parte componentă a personalității umane, are rolul de a orienta, organiza, activiza și optimiza procesul de învățare al elevului, astfel, contribuind la formarea competențelor ca finalități educaționale. Ca parte componentă a competenței atitudinea prevede implicarea celor ce vor să învețe să pornească de la cunoștințe și experiențe de viață anterioare, astfel încât să poată utiliza si aplica cunoștințele și abilitățile într-o varietate de contexte: acasă, la muncă, în educație si formare. Atitudinea este un factor extrem de important în formarea competentelor la elevi care presupune stabilirea relațiilor armonioase cu cei din jur și cu mediul în care trăiești, a învăța să înveți pentru a te înțelege, a valorifica, a căuta succesul personal. Achiziționarea atitudinilor se realizează prin contactul direct cu procesul de învățare, prin interacțiunea cu grupul de elevi ce dețin o atitudine pozitivă față de învățare, prin valorificarea experienței sociale, prin dezvoltarea cognitivă contribuind nemijlocit la formarea competențelor de învățare la elevi. |
||||||
Cuvinte-cheie atitudine, competenŝă de învăŝare, elevi de vârstă şcolară mică, attitude, learning competence, pupils of small school age |
||||||
|