Articolul precedent |
Articolul urmator |
533 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-09-21 16:04 |
SM ISO690:2012 ГМЫРЯ, Людмила. Формирование коммуникативных компетенций при преподавании украинского языка как иностранного. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 266-271. ISBN 978-9975-50-060-9 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011 | ||||||
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective" Bălți, Moldova, 25 mai 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 266-271 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este tratată problema formării competenţelor comunicative în predarea limbii ucrainene. Competenţa comunicativă este definită drept „capacitate de a realiza un transfer şi a aplica cunoştinţele obţinute în diverse situaţii ale procesului de interacţiune cu alţi vorbitori, utilizare corectă a sistemului limbii, aplicare adecvată a normelor lingvale şi comportament adecvat situaţiei de comunicare”. O atenţie deosebită se acordă formării competenţei lingvistice, lexicale şi socio-culturale ale competenţei comunicative. Sunt prezentate şi analizate metodele de creare a situaţiilor de comunicare pentru realizarea comunicării interculturale la orele de limbă ucraineană. Articolul conţine şi recomandări privind modul de utilizare a presei la orele de ucraineană. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă comunicativă, competenţă lingvistică, competenţă lingvală, competenţă socio- culturală, comunicare interculturală, exemple de situaţii problematizate de comunicare, materiale din presă, subiect tematic, communicative competence, linguistic competence, language competence, sociocultural competence, area studies expertise, subject (thematic) expertise, intercultural communication, area-linguistic competence, educational examples of problematic communicative situations, newspaper materials |
||||||
|