Valențele învățării transformative în dezvoltarea gândirii independente la studenți
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
728 37
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-31 13:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.1.015.3-057.874 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2640)
SM ISO690:2012
BOTNARI, Valentina, ARSENOV, Gabriela. Valențele învățării transformative în dezvoltarea gândirii independente la studenți. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Educație preșcolară și primară, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 4, pp. 33-39. ISBN 978-9975-76-269-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2019
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019

Valențele învățării transformative în dezvoltarea gândirii independente la studenți

CZU: 378.1.015.3-057.874

Pag. 33-39

Botnari Valentina, Arsenov Gabriela
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 23 ianuarie 2020


Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Valențele &icirc;nvățării transformative &icirc;n dezvoltarea g&acirc;ndirii independente la studenți">
<meta name="citation_author" content="Botnari Valentina">
<meta name="citation_author" content="Arsenov Gabriela">
<meta name="citation_publication_date" content="2019">
<meta name="citation_collection_title" content="Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice">
<meta name="citation_volume" content="Vol. 4">
<meta name="citation_firstpage" content="33">
<meta name="citation_lastpage" content="39">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/33-39_11.pdf">