Articolul precedent |
Articolul urmator |
732 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-30 11:37 |
SM ISO690:2012 BRICEAG, Silvia. Dezvoltarea asincronică a personalităţii – problemă a copiilor supradotaţi. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 123-126. ISBN 978-9975-50-060-9 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011 | ||||||
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective" Bălți, Moldova, 25 mai 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 123-126 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea competenţelor umane se face pe mai multe componente: intelectuală, exprimată prin diverse forme de gîndire, afectivă şi emoţională, spirituală, socială, interpersonală, intrapersonală, artistică, kinestetică, senzitivă, de empatizare cu mediul natural şi altele. Pe fiecare componentă de dezvoltare a competenţelor există însă etape de dezvoltare ce corespund complexităţii gîndirii la un moment dat. În acest articol se pune în discuţie problema asincroniei dezvoltării copiilor supradotaţi, îndeosebi, a dezvoltării competenţelor lor. |
||||||
Cuvinte-cheie aptitudini, competențe, asincronie, supradotat, diferenţiere, dezvoltare asincronică, instruire diferenţiată., abilities, competences, asincronie, gifted, Differentiated training, differentiation, asincronic development |
||||||
|