Clasa inversată: un nou model de eficientizare a instruirii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
630 39
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-30 11:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.02 (73)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2627)
SM ISO690:2012
TARLAPAN, Livia. Clasa inversată: un nou model de eficientizare a instruirii. In: Interuniversitaria, Ed. 12, 26 mai 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 12, pp. 169-173. ISBN 978-9975-50-197-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 12, 2017
Colocviul "Interuniversitaria"
12, Bălți, Moldova, 26 mai 2016

Clasa inversată: un nou model de eficientizare a instruirii

CZU: 378.147.02

Pag. 169-173

Tarlapan Livia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 21 ianuarie 2020


Rezumat

Education is one of the most serious problem of today's society. In a world full of technology we should keep in touch with progress. We need to be open to new discoveries, especially in education. Flipped Classroom is a good opportunity to change the concept of teaching and education In a flipped classroom, students watch online lectures, collaborate in online discussions, or carry out research at home and engage in concepts in the classroom with the guidance of a mentor

Cuvinte-cheie
education, flipped classroom