Condiții psihopedagogice de educație nonviolentă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
771 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 11:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.7+37.015.3 (13)
Psihologie (3398)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
HAHEU-MUNTEANU, Eufrosinia, TOIA, Maria. Condiții psihopedagogice de educație nonviolentă. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chisinau, Republic of Moldova: 2019, Seria 21, Vol.2, pp. 52-60. ISBN 978-9975-3370-3-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 21, Vol.2, 2019
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019

Condiții psihopedagogice de educație nonviolentă

CZU: 159.922.7+37.015.3

Pag. 52-60

Haheu-Munteanu Eufrosinia, Toia Maria
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 14 ianuarie 2020


Rezumat

Communication allows a person to express their thoughts, feelings and attitude. Non-violent communication concentrates on the fundamental values, use the terms that encourage kindness and faciliates interpersonal relations, help to prevent and overcome abusives situation. In order to develop non-violent communication skills a teacher must create a lasting and positive partnership with his disciples.