Articolul precedent |
Articolul urmator |
774 76 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 01:04 |
SM ISO690:2012 ADĂSCĂLIŢEI, Cristian. Procesul de evaluare a identitӑţii vocaţionale la adolescenţi. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 6, 6 iunie 2019, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2019, Vol.6, Partea 2, pp. 145-146. ISSN 2587-3563 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.6, Partea 2, 2019 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" 6, Cahul, Moldova, 6 iunie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 145-146 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea prezintă câteva consideraţii privind identitatea vocaţională a adolescenţilor, o descriere a instrumentelor recent folosite în evaluarea acesteia şi rolul unui sistem coerent de consilierea carierei/educaţie vocaţională. Constituirea unei identităţi vocaţionale conţine sarcini de explorare, angajament şi reconsiderare a alternativelor privind cariera. Aceste trei procese pot fi folosite pentru a înţelege statusurile curente ale identităţii adolescenţilor, ceea ce ajută la identificare a ceea ce trebuie făcut pentru promovarea dezvoltării identităţii vocaţionale. |
||||||
Cuvinte-cheie personalitate vocaţională, identitate vocaţională, consilierea carierei |
||||||
|