Procesul de evaluare a identitӑţii vocaţionale la adolescenţi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
774 76
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 01:04
SM ISO690:2012
ADĂSCĂLIŢEI, Cristian. Procesul de evaluare a identitӑţii vocaţionale la adolescenţi. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 6, 6 iunie 2019, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2019, Vol.6, Partea 2, pp. 145-146. ISSN 2587-3563 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.6, Partea 2, 2019
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
6, Cahul, Moldova, 6 iunie 2019

Procesul de evaluare a identitӑţii vocaţionale la adolescenţi


Pag. 145-146

Adăscăliţei Cristian
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 26 decembrie 2019


Rezumat

Lucrarea prezintă câteva consideraţii privind identitatea vocaţională a adolescenţilor, o descriere a instrumentelor recent folosite în evaluarea acesteia şi rolul unui sistem coerent de consilierea carierei/educaţie vocaţională. Constituirea unei identităţi vocaţionale conţine sarcini de explorare, angajament şi reconsiderare a alternativelor privind cariera. Aceste trei procese pot fi folosite pentru a înţelege statusurile curente ale identităţii adolescenţilor, ceea ce ajută la identificare a ceea ce trebuie făcut pentru promovarea dezvoltării identităţii vocaţionale.

Cuvinte-cheie
personalitate vocaţională, identitate vocaţională, consilierea carierei