Articolul precedent |
Articolul urmator |
1051 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 23:50 |
SM ISO690:2012 CERLAT, Raisa. Reprezentarea socială a cadrelor didactice vizând învăţarea pe tot parcursul vieţii a elevilor. In: Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale, Ed. 1, 11-12 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2019, pp. 250-254. ISBN 978-9975-48-156-4 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale 2019 | ||||||
Conferința "Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale" 1, Chişinău, Moldova, 11-12 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 250-254 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article presents the central and peripheral elements of the social representation of teachers for lifelong learning of pupils.Representing social contribute in the process of forming behaviors and social interactions orientation. |
||||||
|