Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
842 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 16:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:366 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4063) |
Consumerism (156) |
SM ISO690:2012 GODOROJA, Rita. Educaţia pentru consumul durabil în cadrul proiectelor eTwinning. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 4-5(116-117), pp. 99-101. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3525229 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(116-117) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3525229 | ||||||
CZU: 37.015:366 | ||||||
Pag. 99-101 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
O condiţie esenţială pentru realizarea obiectivelor dezvoltării durabile este educaţia pentru consumul durabil. Activităţile de educaţie pentru consum durabil, derulate în cadrul proiectelor eTwinning, contribuie la formarea competenţei consumatorilor de a alege şi a utiliza raţional produsele, a le reutiliza, a cumpăra mai puţin, a reduce cantitatea deşeurilor şi a le recicla. |
||||||
Cuvinte-cheie dezvoltare durabilă, obiective de dezvoltare durabilă, consum durabil, proiecte eTwinning, sustainable development, sustainable development objectives, sustainable consumption, eTwinning projects |
||||||
|