Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1015 135 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-02 21:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015 (975) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4061) |
SM ISO690:2012 DANDARA, Otilia. Disciplina Dezvoltare personală, un răspuns la realităţile sociale şi o provocare pentru cadrele didactice. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 4-5(116-117), pp. 9-12. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3521001 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(116-117) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3521001 | ||||||
CZU: 37.015 | ||||||
Pag. 9-12 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Disciplina ”Dezvoltare personală” este un răspuns la nevoia de educaţie a personalităţii, care trebuie să se integreze într-un mediu sociocultural şi economic în continuă schimbare. Abordarea modulară îi permite profesorului să pună accentul pe câteva aspecte importante ale dezvoltării personale, prin care elevul de astăzi şi adultul de mâine vor putea să relaţioneze cu sine şi cu cei din jur, să îşi valorifice resursele personale, sociale şi naturale, trăind şi edificând un mediu de viaţă durabil; să îşi proiecteze cariera şi să se integreze profesional; să adopte un mod de viaţă sănătos şi să îşi asigure sieşi şi celor din jur siguranţa vieţii, integritatea fizică, morală şi emoţională. Această disciplină este un răspuns la prevederile de politici educaţionale, dar şi o provocare pentru cadrele didactice, deoarece mesajul educaţional nu poate fi dedus din domenii ştiinţifice clar şi strict definite, ci se găseşte în viaţa de zi cu zi. |
||||||
Cuvinte-cheie dezvoltare personală, resurse educaţionale, mesaj educaţional, personal development, educational resources, educational message |
||||||
|