Articolul precedent |
Articolul urmator |
625 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-22 13:45 |
SM ISO690:2012 STAH, Diana. Transformative learning – a long-term goal of post-industrial higher education. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul I, pp. 99-103. ISBN 978-9975-76-133-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere Volumul I, 2014 |
||||||
Conferința "Conferința științifico-metodică" Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 99-103 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezenta lucrare analizează principiile de bază ale teoriei învățării transformative și stabilește rolul ei în definirea misiunii instituțiilor de învățămînt superior, în contextul cerințelor impuse față de acestea de către realitățile societății post-industriale. |
||||||
Cuvinte-cheie transformative learning, higher education, post-industrial society |
||||||
|