Transformative learning – a long-term goal of post-industrial higher education
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
625 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-22 13:45
SM ISO690:2012
STAH, Diana. Transformative learning – a long-term goal of post-industrial higher education. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul I, pp. 99-103. ISBN 978-9975-76-133-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere
Volumul I, 2014
Conferința "Conferința științifico-metodică"
Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014

Transformative learning – a long-term goal of post-industrial higher education


Pag. 99-103

Stah Diana
 
Tiraspol State University
 
 
Disponibil în IBN: 16 octombrie 2019


Rezumat

Prezenta lucrare analizează principiile de bază ale teoriei învățării transformative și stabilește rolul ei în definirea misiunii instituțiilor de învățămînt superior, în contextul cerințelor impuse față de acestea de către realitățile societății post-industriale.

Cuvinte-cheie
transformative learning, higher education, post-industrial society