Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
661 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-08 21:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37(437.3) (2) |
Educație (14781) |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Realități pedagogice din Cehia, extrapolate la nivel internațional. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 1(107), pp. 13-18. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(107) / 2018 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37(437.3) | ||||||
Pag. 13-18 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol autoarea prezintă aspecte relevante, experienţe, atitudini vizavi de realităţile curente ale societăţii cehe, în special sistemul educaţional, extrapolate la contextul internaţional. Este analizată problematica educaţiei pentru cultura democratică, abordată de Consiliul Europei la nivel transversal, şi sunt prezentate recomandările cu privire la implementarea Competențelor pentru Cultura Democratică în şcolile europene, pornind de la experienţa de pilotare a Cehiei. |
||||||
Cuvinte-cheie cultură democratică, competenţă, educație civică, învăţământ superior, Cehia, democratic culture, competence, civic education, higher education, Czechia. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Goraş-Postică, V.</dc:creator> <dc:date>2018-02-28</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În articol autoarea prezintă aspecte relevante, experienţe, atitudini vizavi de realităţile curente ale societăţii cehe, în special sistemul educaţional, extrapolate la contextul internaţional. Este analizată problematica educaţiei pentru cultura democratică, abordată de Consiliul Europei la nivel transversal, şi sunt prezentate recomandările cu privire la implementarea Competențelor pentru Cultura Democratică în şcolile europene, pornind de la experienţa de pilotare a Cehiei.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>In the article, the author presents relevant aspects, experiences and attitudes to the actual realities of society, especially the educational system in the Czech Republic, extrapolated to the international context. The issue of education for democratic culture, addressed by the Council of Europe at cross-cutting level, and the recommendations on the implementation of the Competences for Democratic Culture in European schools, based on the piloting experience of the country, are presented.</p></dc:description> <dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 107 (1) 13-18</dc:source> <dc:subject>cultură democratică</dc:subject> <dc:subject>competenţă</dc:subject> <dc:subject>educație civică</dc:subject> <dc:subject>învăţământ superior</dc:subject> <dc:subject>Cehia</dc:subject> <dc:subject>democratic culture</dc:subject> <dc:subject>competence</dc:subject> <dc:subject>civic education</dc:subject> <dc:subject>higher education</dc:subject> <dc:subject>Czechia.</dc:subject> <dc:title>Realități pedagogice din Cehia, extrapolate la nivel internațional</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>