Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-16 11:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.263-057.87 (1) |
Educație (14791) |
![]() DANILĂ, Natalia. Modalităţi de determinare a indicelui de dificultate al itemilor. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 3(115), pp. 12-14. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(115) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.263-057.87 | ||||||
Pag. 12-14 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se analizează două modalităţi de calcul al indicelui de dificultate al itemilor unui test docimologic: metoda 1, propusă de cercetătorii D. Popov şi E. Popova, şi metoda 2, cu ajutorul programului SPSS Statistics. |
||||||
Cuvinte-cheie test, item, indice de dificultate, scală, nivel, eșantion, metodă experimentală, test, item, difficulty index, scale, level, Sample, experimental method |
||||||
|