Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1052 123 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-10 12:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.262 (54) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4037) |
SM ISO690:2012 CUZNEŢOV, Larisa. Educaţia părinţilor în contextul analizei impactului miturilor familiale şi al fenomenelor psihodinamice asupra relaţiei părinte-copil. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 3(115), pp. 2-7. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(115) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.262 | ||||||
Pag. 2-7 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reprezintă un studiu teoretico-aplicativ care elucidează specificul şi impactul miturilor familiale asupra apariţiei şi manifestării fenomenelor psihodinamice în cadrul familiei şi în relaţia părinte-copil. Explicând funcţiile, coordonatele, caracteristicile şi impactul miturilor familiale asupra apariţiei şi manifestării fenomenelor psihodinamice (identificarea proiectivă şi ataşamentul familial), autoarea dezvăluie esenţa şi importanţa memoriei familiei, a ritualurilor şi a scenariilor create în baza acestora. În finalul studiului sunt propuse condiţii şi strategii de educaţie a părinţilor, validate experimental în cadrul consilierii familiei. |
||||||
Cuvinte-cheie familie, educaţie familială, relaţie părinte-copil, mituri familiale, fenomen psihodinamic, memoria familiei, scenariul familial, ritualul familial, educaţia părinţilor, condiţii şi strategii de educaţie a părinţilor, family, family education, parent-child relationship, family myths, psychodynamic phenomenon, family memory, family script, family ritual, parent education, conditions and strategies of parenting education |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-84185</doi_batch_id> <timestamp>1716746129</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> <registrant>Centrul Educaţional Pro Didactica</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională</full_title> <issn media_type='print'>18106455</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2019</year> </publication_date> <issue>3(115)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Educaţia părinţilor în contextul analizei impactului miturilor familiale şi al fenomenelor psihodinamice asupra relaţiei părinte-copil</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Larisa</given_name> <surname>Cuzneţov</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2019</year> </publication_date> <pages> <first_page>2</first_page> <last_page>7</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>