Principles of training of the anti-crisis management model of small and medium-sized enterprises
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
650 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-25 12:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.1 (288)
Situație economică. Ciclu economic. Dezvoltarea structurii economice. Creștere (279)
SM ISO690:2012
TARANENCO, Lilia. Principiile de formare a modelului de gestiune anticriza a intreprinderilor mici si mijlocii. In: EcoSoEn, 2019, nr. 1-2, pp. 96-102. ISSN 2587-344X.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
EcoSoEn
Numărul 1-2 / 2019 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X

Principles of training of the anti-crisis management model of small and medium-sized enterprises

Principiile de formare a modelului de gestiune anticriza a intreprinderilor mici si mijlocii

CZU: 338.1
JEL: D01, J50, K23

Pag. 96-102

Taranenco Lilia
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 5 septembrie 2019


Rezumat

Given the strong market competition, many companies of different legal forms are in difficult financial and economic situation. This affects both limited companies and many smaller business organizations. Therefore, managers and owners assume the task of ensuring a stable and sustainable position of business and crisis prevention. Also, market economic relationships require the use of efficient managerial methods and the entire managerial potential existing in the enterprise.

În condiţiile unei puternice competiţii pe piaţă multe întreprinderi de diferite forme organizatorico-juridice se află în situaţii economice şi financiare dificile. Această acutizare afectează atât societăţile pe acţiuni, cât şi multe alte structuri antreprenoriale de dimensiuni mai mici. Prin urmare, conducătorii şi proprietarii îşi asumă sarcina asigurării unei poziţii stabile şi durabile a activităţii întreprinderilor şi prevenirea situaţiilor de criză. De asemenea, relaţiile economice de piaţă solicită utilizarea unor metode manageriale eficiente şi a întregului potenţial managerial existent în activitatea întreprinderii.

Cuvinte-cheie
small and medium enterprises (SMEs), management model, economic crises, managerial methods,

întreprinderi mici şi mijlocii, model de gestiune, management anticriză, metode manageriale