Comparative analysis of education systems of different countries
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1035 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-14 01:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01 (4278)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
SIROTA, Julia, ROBU, Elena, HAJAJRA, Mohamed. Comparative analysis of education systems of different countries. In: EcoSoEn, 2019, nr. 1-2, pp. 55-62. ISSN 2587-344X.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
EcoSoEn
Numărul 1-2 / 2019 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X

Comparative analysis of education systems of different countries

Analiza comparativa a sistemelor educationale din diferite țări

CZU: 37.01
JEL: N30, P36

Pag. 55-62

Sirota Julia1, Robu Elena2, Hajajra Mohamed2
 
1 ORT Braude Engineering college, Karmiel,
2 Free International University of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 4 septembrie 2019


Rezumat

Nowadays, the global education system all over the world has to adapt to multiple changes in geopolitics, demographics, climate and other domains. Today, economically developed countries choose education models that answer the chosen globalization scenario. For example, the American education system is aimed at individualization of the conscience and personality adaptation to the world economics arena, which suits the strategic Western plans of the world globalization scenario. Education system of Russia is based more on the society needs rather than the individual’s needs, which suits the state strategy aimed at the multi-poles world. What are the main differences of the education systems of leading countries of the world today? This was the issue of this paper.

În zilele noastre, sistemul educațional mondial din întreaga lume trebuie să se adapteze la multiple schimbări în geopolitică, demografie, climă și alte domenii. Astăzi, țările dezvoltate economic aleg modele educaționale care răspund la scenariul de globalizare ales. De exemplu, sistemul educațional american are drept scop individualizarea conștiinței și adaptarea personalității la arena economiei mondiale, care se potrivește planurilor strategice occidentale ale scenariului mondial de globalizare. Sistemul de învățământ al Rusiei se bazează mai degrabă pe nevoile societății decât pe nevoile individului, care se potrivește cu strategia statului care vizează lumea multipolară. Care sunt diferențele principale ale sistemelor educaționale din țările de frunte ale lumii de astăzi? Aceasta a fost problema acestei lucrări.

Cuvinte-cheie
education system, comparative analysis, countries,

sistem educaţional, analizх comparativa, țări