Articolul precedent |
Articolul urmator |
746 61 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-01 12:35 |
SM ISO690:2012 PALADI, Oxana, CREŢU, Ecaterina. Rezilienţa psihologică – premisă a implicării tinerilor în activităţile de formare în contextul învăţării pe tot parcursul vieţii. In: Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale, 9-10 noiembrie 2017, Chișinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2017, pp. 470-472. ISBN 978-9975-48-118-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale 2017 | ||||||
Conferința "Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale" Chișinău, Moldova, 9-10 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 470-472 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The major interest of research is to develop an understanding of resilience with the ultimate goal of determining a model and methods for improving the level of young people affected by the bullying phenomenon at work in the context of lifelong learning. The brief, however succinct, review of some of the most significant theoretical and empirical data accumulated during the historical evolution by the scientific research of psychological resilience leads to the conclusion that resilience is not a phenomenon of exceptional character but has a native character possible exploited, optimized and developed throughout your life. |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|