Rezilienţa psihologică – premisă a implicării tinerilor în activităţile de formare în contextul învăţării pe tot parcursul vieţii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
746 61
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-01 12:35
SM ISO690:2012
PALADI, Oxana, CREŢU, Ecaterina. Rezilienţa psihologică – premisă a implicării tinerilor în activităţile de formare în contextul învăţării pe tot parcursul vieţii. In: Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale, 9-10 noiembrie 2017, Chișinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2017, pp. 470-472. ISBN 978-9975-48-118-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale 2017
Conferința "Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale"
Chișinău, Moldova, 9-10 noiembrie 2017

Rezilienţa psihologică – premisă a implicării tinerilor în activităţile de formare în contextul învăţării pe tot parcursul vieţii


Pag. 470-472

Paladi Oxana, Creţu Ecaterina
 
 
 
Disponibil în IBN: 24 iulie 2019


Rezumat

The major interest of research is to develop an understanding of resilience with the ultimate goal of determining a model and methods for improving the level of young people affected by the bullying phenomenon at work in the context of lifelong learning. The brief, however succinct, review of some of the most significant theoretical and empirical data accumulated during the historical evolution by the scientific research of psychological resilience leads to the conclusion that resilience is not a phenomenon of exceptional character but has a native character possible exploited, optimized and developed throughout your life.

Cuvinte-cheie
-