Grija față de popor. Studiu de caz: Analiza discursului politic al candidaților formațiunii PAS și PSRM
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
673 68
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-07 08:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
32.019.52+316.653 (1)
Politică (2977)
Psihologie socială (1001)
SM ISO690:2012
BARAN, Alina, BACIU, Daniela. Grija față de popor. Studiu de caz: Analiza discursului politic al candidaților formațiunii PAS și PSRM. In: Interuniversitaria, Ed. 13, 3 mai 2018, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2018, Ediția 13, pp. 52-60. ISBN 978-9975-50-212-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 13, 2018
Colocviul "Interuniversitaria"
13, Bălți, Moldova, 3 mai 2018

Grija față de popor. Studiu de caz: Analiza discursului politic al candidaților formațiunii PAS și PSRM

CZU: 32.019.52+316.653

Pag. 52-60

Baran Alina, Baciu Daniela
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 12 iulie 2019


Rezumat

A political leader is characterized by charisma, courage and inspi-ration. Typically, these qualities are achieved through a speech, often persuasive. The model of speech and the image of the political leader are very well represented by the media. In this sense, television is the main instrument and most effective in manipu-lating the masses, being used to change public opinion and create divergences between everyday reality and television in the electoral debates.

Cuvinte-cheie
discourse, political discourse, electoral debates, televised debates, political leader