Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1816 159 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-18 17:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:73/75 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2120) |
Arte plastice (430) |
Desen. Design. Artă aplicată și meserii de artă (1194) |
Pictură (2354) |
SM ISO690:2012 COJOLEANCĂ, Raluca Elena. Rolul artei plastice în dezvoltarea capacităţilor creative ale preşcolarilor. In: Vector European, 2018, nr. 2, pp. 124-126. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 2 / 2018 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2:73/75 | ||||||
Pag. 124-126 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În grădiniţă, educatorul este cel care trebuie să-l iniţieze pe copil în desen şi pictură. Desenul liber sau tema-tic reprezintă o cale potrivită, de evaluare a personalităţii copilului, a problemelor sale emoţionale, a capacităţilor şi a dificultăţilor sale de a se adapta la mediul şcolar şi social, etc. Dezvoltarea creativităţii contribuie la asigurarea autonomiei persoanelor, autonomia ce înlesneşte şi îmbogăteşte relaţiile sociale. Interesul psihologilor şi pedagogilor pentru realizările plastice ale copiilor a fost priori-tar, apreciind că practica desenului angajează puternic capacitatea de observaţie a copilului, contribuind la dezvolta-rea spiritului de observaţie |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, creativitate, mediu şcolar, educations, creativity, school environment |
||||||
|