Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1183 44 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-30 12:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.015.3-057.87 (6) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2605) |
SM ISO690:2012 SILISTRARU, Nicolae, GLAVAN, Aurelia, ȚOPA, Aurelia. Psihologia învățării eficiente la studenți. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 3(14), pp. 4-11. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(14) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.015.3-057.87 | ||||||
Pag. 4-11 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învățarea a fost și continuă să rămână o temă centrală pentru psihologie și permanentă pentru cercetarea psihologică, datorită complexității și importanței acestui proces pentru evoluția societății. Învățarea, fiind o activitate psihică complexă de însușire activă a deprinderilor și de formare a cunoștințelor și asimilare a experiențelor sociale, duce la dezvoltarea personalității studentului. Specialiștii subliniază rolul deosebit pe care îl joacă cadrele didactice, contribuția acestora în meseria de a-i învăța pe studenți cum să învețe, adaptată nevoilor, intereselor, calităților personale, aspirațiilor, stilului de învățare identificat. Sistemul educațional al viitorului se va baza pe autoînvățare ca formă dominantă a educației, profesorii devenind consilieri sau consultanți, educația creativ-cognitivă înlocuind educația tradițională |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare eficientă, studenţi, personalitate, cadre didactice, educație creativ-cognitivă, stiluri de învățare., effective learning, students, personality, teachers, creative-cognitive education. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Silistraru, N.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Glavan, A.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Țopa, A.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Psihologia învățării eficiente la studenți</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2018</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0623</relatedIdentifier> <subjects> <subject>învăţare eficientă</subject> <subject>studenţi</subject> <subject>personalitate</subject> <subject>cadre didactice</subject> <subject>educație creativ-cognitivă</subject> <subject>stiluri de învățare.</subject> <subject>effective learning</subject> <subject>students</subject> <subject>personality</subject> <subject>teachers</subject> <subject>creative-cognitive education.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>378.015.3-057.87</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2018-05-31</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Învățarea a fost și continuă să rămână o temă centrală pentru psihologie și permanentă pentru cercetarea psihologică, datorită complexității și importanței acestui proces pentru evoluția societății. Învățarea, fiind o activitate psihică complexă de însușire activă a deprinderilor și de formare a cunoștințelor și asimilare a experiențelor sociale, duce la dezvoltarea personalității studentului. Specialiștii subliniază rolul deosebit pe care îl joacă cadrele didactice, contribuția acestora în meseria de a-i învăța pe studenți cum să învețe, adaptată nevoilor, intereselor, calităților personale, aspirațiilor, stilului de învățare identificat. Sistemul educațional al viitorului se va baza pe autoînvățare ca formă dominantă a educației, profesorii devenind consilieri sau consultanți, educația creativ-cognitivă înlocuind educația tradițională</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Learning has been and remains to be a central theme for psychology and psychological research, due to the complexity and importance of this process for the evolution of our society. Learning is a complex mental activity of acquiring skills and knowledge training and assimilation of social experiences that leads to the development of a student's personality. Specialists emphasize the particular role that teachers play, their contribution to the job of teaching students how to learn, tailored to their needs, interests, personal qualities, aspirations and learning style. The educational system of the future will be based on self-learning as a dominant form of education with teachers as counselors or consultants, creative-cognitive education replacing traditional education</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>