Годы развития бизнес-стратегии в Молдове
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
579 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338(478) (258)
Situație economică. Politică economică. Conducerea economiei. Planificarea economiei. Producție. Servicii. Prețuri (2960)
SM ISO690:2012
ТЮФЕКЧИ, Мехмет-Феридун. Годы развития бизнес-стратегии в Молдове. In: Ştiinţă, educaţie, cultură, 10 februarie 2017, Comrat. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2017, Vol.2, pp. 9-11. ISBN 978-9975-83-040-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.2, 2017
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură"
Comrat, Moldova, 10 februarie 2017

Годы развития бизнес-стратегии в Молдове

CZU: 338(478)

Pag. 9-11

Тюфекчи Мехмет-Феридун
 
Liceul Teoretic „Orizont“, Ceadîr-Lunga
 
 
Disponibil în IBN: 11 februarie 2019


Rezumat

This thesis is about the strategy of development of Moldovan macro and microeconomics. Analyzing nowadays problems of business and economics four main solutions are described: innovation, company development progression, social and cultural backgrounds influencing the role of individual, human beginnings.

Cuvinte-cheie
education, culture, new generation, innovations, business-strategies, culture of management, Human resources, statistical analysis of Moldovan trade market