Articolul precedent |
Articolul urmator |
579 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338(478) (258) |
Situație economică. Politică economică. Conducerea economiei. Planificarea economiei. Producție. Servicii. Prețuri (2960) |
SM ISO690:2012 ТЮФЕКЧИ, Мехмет-Феридун. Годы развития бизнес-стратегии в Молдове. In: Ştiinţă, educaţie, cultură, 10 februarie 2017, Comrat. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2017, Vol.2, pp. 9-11. ISBN 978-9975-83-040-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" Comrat, Moldova, 10 februarie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 338(478) | ||||||
Pag. 9-11 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This thesis is about the strategy of development of Moldovan macro and microeconomics. Analyzing nowadays problems of business and economics four main solutions are described: innovation, company development progression, social and cultural backgrounds influencing the role of individual, human beginnings. |
||||||
Cuvinte-cheie education, culture, new generation, innovations, business-strategies, culture of management, Human resources, statistical analysis of Moldovan trade market |
||||||
|