Articolul precedent |
Articolul urmator |
1201 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-15 18:46 |
SM ISO690:2012 JELESCU, Petru, COVACI, Mihai. Formarea și dezvoltarea modalităților de învățare la studenții facultății de psihologie. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.1, pp. 64-73. ISBN 978-9975-46-333-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 19, Vol.1, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 64-73 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Learning styles and intelligence types is a general challenge, and in student period is a real priority. A major problem is that students do not know exactly their learning style and dominant type of intelligence. To form professional skills, knowledge of these two is vital. Observation experiment confirmed aspects mentioned above and, at the same time, suggest the defective features in learning styles that might intervene to certain solutions. We stated that this article contains ideas extracted from the PhD thesis. |
||||||
|