Epuizarea emoţională a cadrelor didactice în condiţiile reformelor educaţionale moderne
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1177 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-02 23:36
SM ISO690:2012
CERLAT, Raisa. Epuizarea emoţională a cadrelor didactice în condiţiile reformelor educaţionale moderne. In: Curriculumul şcolar: :provocări şi oportunităţi de dezvoltare, Ed. 1, 7-8 decembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2018, pp. 555-559. ISBN 978-9975-48.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Curriculumul şcolar 2018
Conferința "Curriculumul şcolar"
1, Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2018

Epuizarea emoţională a cadrelor didactice în condiţiile reformelor educaţionale moderne


Pag. 555-559

Cerlat Raisa
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 19 decembrie 2018


Rezumat

This article reflects the analysis of the phenomenon of emotional exhaustion of teachers in the conditions of educational reforms. The level of emotional exhaustion of the teachers is presented, the external factors able to provoke emotional exhaustion in the didactic environment are elucidated and a series of recommendations are proposed in order to reduce the intensity of the professional stressors.