Articolul precedent |
Articolul urmator |
1177 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-02 23:36 |
SM ISO690:2012 CERLAT, Raisa. Epuizarea emoţională a cadrelor didactice în condiţiile reformelor educaţionale moderne. In: Curriculumul şcolar: :provocări şi oportunităţi de dezvoltare, Ed. 1, 7-8 decembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2018, pp. 555-559. ISBN 978-9975-48. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Curriculumul şcolar 2018 | ||||||
Conferința "Curriculumul şcolar" 1, Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 555-559 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article reflects the analysis of the phenomenon of emotional exhaustion of teachers in the conditions of educational reforms. The level of emotional exhaustion of the teachers is presented, the external factors able to provoke emotional exhaustion in the didactic environment are elucidated and a series of recommendations are proposed in order to reduce the intensity of the professional stressors. |
||||||
|