Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1033 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-06 18:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
796.011:373 (2) |
Divertisment. Jocuri. Sport (1706) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2117) |
SM ISO690:2012 NASTAS, Natalia, FILIPOV, Valeriu. Formarea competenţelor cognitive generale, speciale şi psihomotrice la lecţiile de educaţie fizică prin aplicarea mijloacelor nestandard ale muzicii funcţionale şi ale antrenamentului în circuit. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2018, nr. 30(1), pp. 13-17. ISSN 1857-4114. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţa Culturii Fizice | ||||||
Numărul 30(1) / 2018 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438 | ||||||
|
||||||
CZU: 796.011:373 | ||||||
Pag. 13-17 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Utilizarea adecvată a factorilor pedagogici şi psihologici ocupă un loc central în elaborarea strategiilor în scopul optimizării procesului educaţional. Educația fizică e o disciplina școlară, care, prin potențialul său educațional, cu propriile sisteme pedagogice, trebuie să contribuie, într-o măsură adecvată, la formarea competențelor generale și speciale, a calităților psihomotrice și a orientărilor valorice ale personalităţii elevului spre integrarea acestuia în activităţile complexe ale societăţii contemporane. În această ordine de idei, educaţia fizică trebuie să fie considerată un mijloc de integrare socioprofesională a elevului, care angajează întreaga personalitate a acestuia, prin factorii biologici şi psihologici, însoţiţi de cei pedagogici.. |
||||||
Cuvinte-cheie educație fizică, antrenament în circuit, formarea competenţelor generale şi speciale, mijloace nestandard, muzică funcţională. |
||||||
|