Formarea competenţelor cognitive generale, speciale şi psihomotrice la lecţiile de educaţie fizică prin aplicarea mijloacelor nestandard ale muzicii funcţionale şi ale antrenamentului în circuit
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1033 32
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-06 18:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
796.011:373 (2)
Divertisment. Jocuri. Sport (1706)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2117)
SM ISO690:2012
NASTAS, Natalia, FILIPOV, Valeriu. Formarea competenţelor cognitive generale, speciale şi psihomotrice la lecţiile de educaţie fizică prin aplicarea mijloacelor nestandard ale muzicii funcţionale şi ale antrenamentului în circuit. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2018, nr. 30(1), pp. 13-17. ISSN 1857-4114.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţa Culturii Fizice
Numărul 30(1) / 2018 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438

Formarea competenţelor cognitive generale, speciale şi psihomotrice la lecţiile de educaţie fizică prin aplicarea mijloacelor nestandard ale muzicii funcţionale şi ale antrenamentului în circuit

CZU: 796.011:373

Pag. 13-17

Nastas Natalia1, Filipov Valeriu2
 
1 Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova,
2 Liceul Teoretic „Alecu Russo”, s. Cojușna, r. Strășeni
 
 
Disponibil în IBN: 9 decembrie 2018


Rezumat

Utilizarea adecvată a factorilor pedagogici şi psihologici ocupă un loc central în elaborarea strategiilor în scopul optimizării procesului educaţional. Educația fizică e o disciplina școlară, care, prin potențialul său educațional, cu propriile sisteme pedagogice, trebuie să contribuie, într-o măsură adecvată, la formarea competențelor generale și speciale, a calităților psihomotrice și a orientărilor valorice ale personalităţii elevului spre integrarea acestuia în activităţile complexe ale societăţii contemporane. În această ordine de idei, educaţia fizică trebuie să fie considerată un mijloc de integrare socioprofesională a elevului, care angajează întreaga personalitate a acestuia, prin factorii biologici şi psihologici, însoţiţi de cei pedagogici..  

Cuvinte-cheie
educație fizică, antrenament în circuit,

formarea competenţelor generale şi speciale, mijloace nestandard, muzică funcţională.