Articolul precedent |
Articolul urmator |
694 0 |
SM ISO690:2012 ДАНИЛЕВСКАЯ, Наталья. Музыкально-дидактические игры как средство коррекции памяти у обучающихся с особыми образовательными потребностями. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 29 noiembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 3, pp. 183-187. ISBN 978-9975-132-99-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 3, 2017 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 29 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 183-187 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article the need to use musical and methodical games in the work of a music teacher for the correction of memory in children with special educational needs is considered. For clarity, several examples of musical and didactic games used in classes when working with children with special educational needs for correcting various types of musical memory are given. |
||||||
Cuvinte-cheie musical didactic games, types of memory, children with special educational needs, musical instruments |
||||||
|