Articolul precedent |
Articolul urmator |
606 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-08 20:06 |
SM ISO690:2012 АСКЕРОВА, Дильбар. Особенности работы на уроках биологии с учащимися, имеющими особые образовательные потребности. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 29 noiembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 3, pp. 143-148. ISBN 978-9975-132-99-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 3, 2017 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 29 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 143-148 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article contains the features of work on the Lessons of biology with pupils the having special educational needs and active methods and methods of their training. |
||||||
Cuvinte-cheie educational processes, inclusion, children with disabilities, impaired mental function |
||||||
|