Conexiune și continuitate în organizarea procesului de instruire în școala superioară
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1310 14
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-13 21:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.14 (887)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
SM ISO690:2012
REPIDA, Tatiana, PAIU, Mihai, ŢURCANU, Carolina. Conexiune și continuitate în organizarea procesului de instruire în școala superioară. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 5(115), pp. 28-37. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(115) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Conexiune și continuitate în organizarea procesului de instruire în școala superioară

Connection and continuous process organization training in high school

CZU: 378.14

Pag. 28-37

Repida Tatiana, Paiu Mihai, Ţurcanu Carolina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 octombrie 2018


Rezumat

În articol este argumentată abordarea realizării interconexiunii și continuității procesului didactic (componenta Metodologia de predare-învățarea) în învățământul superior. Accentul este plasat pe aplicații în cadrul cursurilor și seminarelor, pe învățare prin proiecte, pe utilizarea Tehnologiilor Informaționale și Comunicaționale (TIC) în procesul didactic. Se analizează opiniile studenților referitor la rolul pe care îl au metodele de predare-învățare în programul de studii universitare.

The article gives arguments to the approach of achieving the approach to realizing the interconnection and continuity of the didactic process (the component of teaching-learning methodology) in higher education. Emphasis is placed on appli-cations in courses and seminars, on project learning, on the use of Information and Communication Technologies (ICT) in the teaching process. It analyzes students' opinions on the role of teaching-learning methods in the university education program.

Cuvinte-cheie
metodologie didactică, proces de instruire, predare, învăţare, metode de instruire, strategii didactice, aplicație, exerciţiu, competenţă, învățare prin proiecte,

tehnologii informaționale și de comunicare.