Articolul precedent |
Articolul urmator |
709 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-02-03 08:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.02:004.92:744 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2593) |
Informatică aplicată. Tehnici bazate pe calculator cu aplicații practice (442) |
Desen. Design. Artă aplicată și meserii de artă (336) |
SM ISO690:2012 ŞULETEA, Angela, DÎNTU, Sergiu. Instrumente de elearning utilizate la predarea disciplinei Grafică Inginerească. In: Sielmen: Proceedings of the 10th international conference on electromechanical and power systems, Ed. 10, 6-9 octombrie 2015, Craiova. Craiova, România: Editura ALMA, 2015, Ediția 10, pp. 325-326. ISBN 978-606-567-284-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Sielmen Ediția 10, 2015 |
||||||
Conferința "Sielmen" 10, Craiova, Romania, 6-9 octombrie 2015 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147.02:004.92:744 | ||||||
Pag. 325-326 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
One of the biggest benefits of virtual education is the ability to easily explain complex processes and principles using animations and interactive simulation environments. In order to create these didactic materials a multitude of tools can be used: AutoCAD, SolidWorks, PowerPoint, Adobe Acrobat Pro etc. This paper proposes some examples of the above mentioned didactic materials, including animations and interactive applications. |
||||||
Cuvinte-cheie graphic disciplines, virtual education, tools, animation |
||||||
|