Instrumente de elearning utilizate la predarea disciplinei Grafică Inginerească
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
709 9
Ultima descărcare din IBN:
2022-02-03 08:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.02:004.92:744 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2593)
Informatică aplicată. Tehnici bazate pe calculator cu aplicații practice (442)
Desen. Design. Artă aplicată și meserii de artă (336)
SM ISO690:2012
ŞULETEA, Angela, DÎNTU, Sergiu. Instrumente de elearning utilizate la predarea disciplinei Grafică Inginerească. In: Sielmen: Proceedings of the 10th international conference on electromechanical and power systems, Ed. 10, 6-9 octombrie 2015, Craiova. Craiova, România: Editura ALMA, 2015, Ediția 10, pp. 325-326. ISBN 978-606-567-284-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Sielmen
Ediția 10, 2015
Conferința "Sielmen"
10, Craiova, Romania, 6-9 octombrie 2015

Instrumente de elearning utilizate la predarea disciplinei Grafică Inginerească

CZU: 378.147.02:004.92:744

Pag. 325-326

Şuletea Angela, Dîntu Sergiu
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 6 august 2018


Rezumat

One of the biggest benefits of virtual education is the ability to easily explain complex processes and principles using animations and interactive simulation environments. In order to create these didactic materials a multitude of tools can be used: AutoCAD, SolidWorks, PowerPoint, Adobe Acrobat Pro etc. This paper proposes some examples of the above mentioned didactic materials, including animations and interactive applications.

Cuvinte-cheie
graphic disciplines, virtual education, tools, animation