Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1297 78 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-04 11:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:004 (110) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4233) |
SM ISO690:2012 SCORTESCU, Silvia. E-learning-ul – instrument inovativ de instruire online. In: Intellectus, 2018, nr. 1, pp. 77-81. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | ||||||
Numărul 1 / 2018 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:004 | ||||||
Pag. 77-81 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pe fondul schimbărilor rapide şi al progresului tehnologic înregistrat, precum şi al tendinţei de globalizare a educaţiei universitare şi de eliminare a graniţelor dintre studenţi, s-au deschis noi perspective pentru practica educaţională. Astfel, practica educaţională a fost completată cu metode moderne de predare-învăţare-evaluare, specifi ce societăţii informaţionale, una dintre acestea fiind e-learning-ul, utilizarea căruia oferă posibilitatea îmbunătăţirii semnifi cative a procesului educaţional. E-learning-ul a devenit o alternativă viabilă la metodele de educaţie tradiţionale, fiind utilizat în multe dintre unităţile de învăţământ, în special, datorită capacităţii de a oferi o instruire continuă, precum și a avantajelor legate de o largă aplicabilitate în cadrul celor mai diverse organizaţii |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Scortescu, S.</creatorName> <affiliation>Universitatea Liberă Internaţională din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>E-learning-ul – instrument inovativ de instruire online</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2018</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-7079</relatedIdentifier> <subjects> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.016:004</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2018-03-31</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Pe fondul schimbărilor rapide şi al progresului tehnologic înregistrat, precum şi al tendinţei de globalizare a educaţiei universitare şi de eliminare a graniţelor dintre studenţi, s-au deschis noi perspective pentru practica educaţională. Astfel, practica educaţională a fost completată cu metode moderne de predare-învăţare-evaluare, specifi ce societăţii informaţionale, una dintre acestea fiind e-learning-ul, utilizarea căruia oferă posibilitatea îmbunătăţirii semnifi cative a procesului educaţional. E-learning-ul a devenit o alternativă viabilă la metodele de educaţie tradiţionale, fiind utilizat în multe dintre unităţile de învăţământ, în special, datorită capacităţii de a oferi o instruire continuă, precum și a avantajelor legate de o largă aplicabilitate în cadrul celor mai diverse organizaţii</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Against the background of rapid change and technological progress, as well as of the globalization trend of university education and the elimination of student boundaries, new perspectives for educational practice have been opened. Thus, the educational practice was supplemented with modern teaching-learningevaluation methods, specific to information society, one of which is elearning, the use of which offers the possibility of significant improvement of the educational process. Elearning has become a viable alternative to traditional education methods, being used in many educational establishments, in particular, due to the ability to provide continuous training as well as the benefits of broad applicability within the most various organizations</p></description> <description xml:lang='ru' descriptionType='Abstract'><p>На фоне быстрых изменений и отмечаемого технического прогресса, а также тенденций глобализации высшего образования и устранения границ между студентами открываются новые перспективы для образовательной практики. Таким образом, образовательная практика была дополнена современными методами преподавания-обученияоценки, специфичными для информационного общества, одним из которых является электронное обучение или e-learning, использование которого дает возможность значительно улучшить учебный процесс. Электронное обучение стало жизнеспособной альтернативой традиционным методам обучения и используется во многих учебных заведениях, в частности, благодаря способности обеспечивать непрерывное обучение, а также за счет преимуществ широкого применения в самых разных организациях. </p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>