Aspectele informaţionale ale ingineriei sociale ca element de cybermarketing 
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
677 6
Ultima descărcare din IBN:
2022-01-28 10:48
SM ISO690:2012
DELIMARSCHI, Boris. Aspectele informaţionale ale ingineriei sociale ca element de cybermarketing . In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.6, pp. 56-60. ISBN 978-9975-75-842-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.6, 2016
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic"
Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016

Aspectele informaţionale ale ingineriei sociale ca element de cybermarketing 

JEL: O39

Pag. 56-60

Delimarschi Boris
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 3 mai 2018


Rezumat

Modern Cybermarketing use many techniques and shows how the Internet can support business through the integer marketing process from the market research stage to the execution of the marketing plan. Social engineering can be treated as an umbrella term for the computer technology that employs a variety of strategies to manipulate a Information System user. Social engineering can be positively used in Cybermarketing activities as face-to-face interactions, over the telephones, direct letters, emails, websites or through influential persons. It demonstrates how you can relate existing marketing principles to the use and exploitation of the Internet.

Cuvinte-cheie
Cybermarketing, Marketing media, marketing information,

Social engineering,

manipulation, data collection, social websites