Articolul precedent |
Articolul urmator |
749 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 22:52 |
SM ISO690:2012 BAURCIULU, Angela. Direcţiile strategice privind promovarea egalităţii de gen în Republica Moldova. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.5, pp. 82-86. ISBN 978-9975-75-834-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic Vol.5, 2016 |
||||||
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic" Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016 | ||||||
|
||||||
JEL: E69, H19, I18, I29, I38, J16, J82 | ||||||
Pag. 82-86 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Promoting gender equality is an ongoing process that requires constant monitoring and development. The strategic importance of ensuring gender equality in Moldova is clear from both the state's international commitments and, in particular, of national needs. While progress has been made in the last two decades, the plan still remains only partially fulfilled. Based on lessons learned and problems identified should be clearly delimited priority measures to accelerate progress. |
||||||
Cuvinte-cheie abordarea integratoare a egalităţii de gen, bugetarea sensibilă la gen, guvernarea economică, gender mainstreaming, egalitatea de gen |
||||||
|