Canalele de transmisie a produselor și serviciilor bancare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
711 56
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 15:37
SM ISO690:2012
ZUBIC, Aliona. Canalele de transmisie a produselor și serviciilor bancare. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.5, pp. 35-43. ISBN 978-9975-75-834-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.5, 2016
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic"
Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016

Canalele de transmisie a produselor și serviciilor bancare


Pag. 35-43

Zubic Aliona
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 2 mai 2018


Rezumat

Banks are financial institutions that attract deposits from individuals and businesses and places them in activities that bring profit to the bank the bank uses a lot of ways of marketing products and banking services. The most common selling points of banking products and services are secondary offices of the bank which offers a wide range of banking products and services.