Articolul precedent |
Articolul urmator |
711 56 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 15:37 |
SM ISO690:2012 ZUBIC, Aliona. Canalele de transmisie a produselor și serviciilor bancare. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.5, pp. 35-43. ISBN 978-9975-75-834-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic Vol.5, 2016 |
||||||
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic" Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 35-43 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Banks are financial institutions that attract deposits from individuals and businesses and places them in activities that bring profit to the bank the bank uses a lot of ways of marketing products and banking services. The most common selling points of banking products and services are secondary offices of the bank which offers a wide range of banking products and services. |
||||||
|