Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
922 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-21 09:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.6.02:51 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
Matematică (1680) |
SM ISO690:2012 HARITON, Andrei, CALMUŢCHI, Laurenţiu. Aplicarea logicii matematice la rezolvarea unor ecuații, inecuații și sisteme de ecuații, inecuații în cursul liceal de matematică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 2(11), pp. 225-230. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(11) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.6.02:51 | ||||||
Pag. 225-230 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Elementele de logică matematică și teoria mulțimilor au pătruns simțitor în curriculumul școlar de matematică, începând cu clasele I-IV. Concepția logico-mulțime a contribuit la predarea - învățarea evaluarea mult mai efectivă a matematicii în gimnaziu și liceu. Este însă evident că perspectiva concepției logico-mulțime spre sporirea rezultatelor școlare la matematică este foarte mare. În acest articol se deschid noi posibilități de utilizare a concepției logico-mulțime. |
||||||
Cuvinte-cheie ecuaţie, inecuaţie, concepție, algoritm, metodologie. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Hariton, A.Z.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Calmuţchi, L.I.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Aplicarea logicii matematice la rezolvarea unor ecuații, inecuații și sisteme de ecuații, inecuații în cursul liceal de matematică</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2017</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0623</relatedIdentifier> <subjects> <subject>ecuaţie</subject> <subject>inecuaţie</subject> <subject>concepție</subject> <subject>algoritm</subject> <subject>metodologie.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>373.6.02:51</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2017-12-21</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Elementele de logică matematică și teoria mulțimilor au pătruns simțitor în curriculumul școlar de matematică, începând cu clasele I-IV. Concepția logico-mulțime a contribuit la predarea - învățarea evaluarea mult mai efectivă a matematicii în gimnaziu și liceu. Este însă evident că perspectiva concepției logico-mulțime spre sporirea rezultatelor școlare la matematică este foarte mare. În acest articol se deschid noi posibilități de utilizare a concepției logico-mulțime.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Elements of mathematical logic and sets theory have entered significantly in the mathematics school curriculum beginning with primary classes. The logic-set conception has contributed to more effective teaching-learning-evaluation of mathematics in gymnasium and lyceum. It is obvious that the perspective of the logic-set conception in increasing the mathematical school results is very great. This paper opens new possibilities in using the logic-set conception.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>