Articolul precedent |
Articolul urmator |
730 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-06 11:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:366.6 (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (827) |
Consumerism (156) |
SM ISO690:2012 FOCȘA, Felicia, COJOCARU (BĂRBIERU), Ana-Carolina. Managementul reclamațiilor clienților. In: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători, Ed. 15, 28-29 aprilie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2017, Ediția.15, Vol.2, pp. 57-59. ISBN 978-9975-75-881-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători Ediția.15, Vol.2, 2017 |
||||||
Simpozionul "Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători" 15, Chișinău, Moldova, 28-29 aprilie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:366.6 | ||||||
Pag. 57-59 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Managementul reclamațiilor clienților"> <meta name="citation_author" content="Focșa Felicia"> <meta name="citation_author" content="Cojocaru (Bărbieru) Ana-Carolina"> <meta name="citation_publication_date" content="2017"> <meta name="citation_collection_title" content="Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători"> <meta name="citation_volume" content="Ediția.15, Vol.2"> <meta name="citation_firstpage" content="57"> <meta name="citation_lastpage" content="59"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/57-59_0.pdf">