Managementul reclamațiilor clienților
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
730 30
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-06 11:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:366.6 (1)
Probleme generale ale comerțului. Piața (827)
Consumerism (156)
SM ISO690:2012
FOCȘA, Felicia, COJOCARU (BĂRBIERU), Ana-Carolina. Managementul reclamațiilor clienților. In: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători, Ed. 15, 28-29 aprilie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2017, Ediția.15, Vol.2, pp. 57-59. ISBN 978-9975-75-881-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători
Ediția.15, Vol.2, 2017
Simpozionul "Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători"
15, Chișinău, Moldova, 28-29 aprilie 2017

Managementul reclamațiilor clienților

CZU: 339.138:366.6

Pag. 57-59

Focșa Felicia, Cojocaru (Bărbieru) Ana-Carolina
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 19 ianuarie 2018


Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Managementul reclamațiilor clienților">
<meta name="citation_author" content="Focșa Felicia">
<meta name="citation_author" content="Cojocaru (Bărbieru) Ana-Carolina">
<meta name="citation_publication_date" content="2017">
<meta name="citation_collection_title" content="Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători">
<meta name="citation_volume" content="Ediția.15, Vol.2">
<meta name="citation_firstpage" content="57">
<meta name="citation_lastpage" content="59">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/57-59_0.pdf">