Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
901 55 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-01 20:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.064 (56) |
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (115) |
SM ISO690:2012 COJOCARI-LUCHIAN, Snejana. Comunicarea didactică - condiție de asigurare a calității procesului de învățământ. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2017, nr. 1(5), pp. 46-54. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 1(5) / 2017 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.064 | ||||||
Pag. 46-54 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conceptul de comunicare didactică definit din perspectiva paradigmei sistemice, psihologice, sociologice, manageriale, axiologice a comunicării, relevă acesteia sensuri diferite: mijloc, formă, mecanism, principiu al relaţiilor interpersonale, instrument. Este prezentată o nouă viziune asupra comunicării didactice - transmiterea nu doar a conţinuturilor informaţionale, ci şi a conţinuturilor afectivatitudinale; prezentate condițiile unei comunicări didactice eficiente din perspectiva valorificării instruirii interactive, funcțiilor comunicării, tipurilor de relații stabilite în procesul de comunicare și formelor de comunicare, a competenței de comunicare didactică și a valorilor competenței de comunicare didactică. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare didactică, comunicare pedagogică, comunicare didactică eficientă, calitatea comunicării, comunicare didactică afectivă, condiții de asigurare a calității, instruire interactiv |
||||||
|