Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
691 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-07 10:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:53 (37) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
Fizică (1738) |
SM ISO690:2012 BOTGROS, Ion, FRANŢUZAN, Ludmila. Aspecte metodologice de evaluare a competenţei şcolare la lecţiile de fizică. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 87-90. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:53 | ||||||
Pag. 87-90 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat se referă la evaluarea competenței de cunoaștere științifică la lecțiile de fizică. În contextul formării de competențe, procesul educațional poate fi divizat în unități de învățare, care presupun achiziții teoretice și achiziții practice. Evaluarea celor două tipuri de achiziții este prezentată printr-un test sub formă de tabel. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluation, scientific knowledge, school competence, physics, theoretical and practical acquisition |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Botgros, I.V.</dc:creator> <dc:creator>Franţuzan, L.G.</dc:creator> <dc:date>2012-12-27</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Articolul dat se referă la evaluarea competenței de cunoaștere științifică la lecțiile de fizică. În contextul formării de competențe, procesul educațional poate fi divizat în unități de învățare, care presupun achiziții teoretice și achiziții practice. Evaluarea celor două tipuri de achiziții este prezentată printr-un test sub formă de tabel. </dc:description> <dc:description xml:lang='en'>In this article is reflected the problem of evaluation of scientific knowledge competence the lessons of Physics. In the context of forming the competences, the educational process at a learning unit can be divided in two types of acquisition: theoretical acquisition and practical acquisition. Evaluation of the each type of acquisition is determined by the evaluation test presented in the table. </dc:description> <dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 75-76 (5-6) 87-90</dc:source> <dc:subject>evaluation</dc:subject> <dc:subject>scientific knowledge</dc:subject> <dc:subject>theoretical and practical acquisition</dc:subject> <dc:subject>school competence</dc:subject> <dc:subject>physics</dc:subject> <dc:title>Aspecte metodologice de evaluare a competenţei şcolare la lecţiile de fizică</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>