Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
740 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-07-13 10:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:81'246.3 (6) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4024) |
Lingvistică. Limbi (5084) |
SM ISO690:2012 CRISTEA, Sorin. Educaţia multilingvistică. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 1(77), pp. 54-56. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(77) / 2013 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:81'246.3 | ||||||
Pag. 54-56 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educaţia multilingvistică reprezintă o dimensiune a educaţiei interculturale, afirmată în diferite contexte sociale globale, teritoriale şi locale. Implică relaţii pedagogice şi sociale speciale cu educaţia multietnică. Este susţinută prin documente de politică a educaţiei şi instituţii specializate, dezvoltate mai ales în „statele multiculturale”. În plan normativ, educaţia multilingvistică valorifică principiul abordării interculturale a comunicării. În plan conceptual, defineşte pedagogic o realitate multietnică la nivelul interdependenţei dintre abordarea psiholingvistică şi abordarea sociolingvistică. |
||||||
Cuvinte-cheie multilingual education, international education, intercultural skills, multiethnic education, multicultural state, education for communication |
||||||
|