Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
848 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-24 20:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.5:658.81/.84:338.43 (1) |
Operații în management. Direcții (301) |
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (90) |
Producție și servicii în funcție de sectoarele economice (1519) |
SM ISO690:2012 DIACONU, Tatiana, PASCARI, Ludmila. Căi de eficientizare a managementului comercial în sectorul agroalimentar. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2017, nr. 2(102), pp. 177-183. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 2(102) / 2017 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
CZU: 005.5:658.81/.84:338.43 | ||||||
Pag. 177-183 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Creşterea performanţelor privind sectorul agroalimentar este o prioritate pentru economia Republicii Moldova. Competitivitatea ridicată, diversificarea gamei de produse, dar şi modalitatea de stabilire a principalelor pieţe de desfacere sunt doar câteva condiţii care ar conduce la eficientizarea managementului comercial în sectorul agroalimentar. În scopul eficientizării managementului comercial în sectorul agroalimentar, autorii au aplicat o modalitate prin intermediul căreia managerii îşi pot spori performanţele privind comercializarea produselor agroalimentare. |
||||||
Cuvinte-cheie comerţ, produse agroalimentare, competitivitate, piaţă, preţ, cerere de produse agroalimentare, ofertă de produse agroalimentare. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Diaconu, T.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Pascari, L.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Căi de eficientizare a managementului comercial în sectorul agroalimentar</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2017</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2073</relatedIdentifier> <subjects> <subject>comerţ</subject> <subject>produse agroalimentare</subject> <subject>competitivitate</subject> <subject>piaţă</subject> <subject>preţ</subject> <subject>cerere de produse agroalimentare</subject> <subject>ofertă de produse agroalimentare.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>005.5:658.81/.84:338.43</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2017-07-03</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Creşterea performanţelor privind sectorul agroalimentar este o prioritate pentru economia Republicii Moldova. Competitivitatea ridicată, diversificarea gamei de produse, dar şi modalitatea de stabilire a principalelor pieţe de desfacere sunt doar câteva condiţii care ar conduce la eficientizarea managementului comercial în sectorul agroalimentar. În scopul eficientizării managementului comercial în sectorul agroalimentar, autorii au aplicat o modalitate prin intermediul căreia managerii îşi pot spori performanţele privind comercializarea produselor agroalimentare. </description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>Improving performance in the agri-food sector is a priority for the Moldovan economy. The high competitiveness, the diversification of the range of products and the way of establishing the main markets are only a few conditions that would lead to the efficient management of the agri-food sector. In order to make commercial management more efficient in the agri-food sector, the authors have applied a way through which managers can enhance their performance in selling agri-food products. </description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>